marți, 29 martie 2011

5 sfaturi importante pentru antreprenori


Buisness


 1. Concentrativa asupra fluxului de numerar. Eu inteleg diferenta dintre fluxul de numerar si rentabilitate, si nu va recomand sa cautati neajunsurile rentabilitatii. Doar banii sunt acei care deschid multe usi si platesc facturile. Pentru companii incepatoare profitul pe hirtii nu are mai mult decit o importanta secundara sau terta.

2. Continuati cu succese mici zi de zi. Mai inainte credeam in  teoria izbucnirii unei explozii mari in marketing:  lansarea unui produs fantastic, care produce asa o inertie caci dmv sa zburati catre o infinitate si mai departe. Acum teoria mea este ca pentru a optine un pic de rezultat, in fiecare zi trebuie sa imbogatim sau sa schimbam aspectul produsului macar putin, si daca se poate sa mai incheiem vre-un contrat cu un client nou. Stirile deseori scriu "succes rapid" doar pentru ca, ele se intimpla rar, dar nu pentru ca, doar asa lucreaza toate companiile.

3. Accelerati. De asemenea inainte credeam, ca mai bine sa fii destept decit norocos, pentru ca daca sunteti destept poti sa cuceresti intreaga piata. De acuma in aceasta nu cred. Dar aceasta nu indica ca, ar trebui sa depui eforturi pentru un nivel inalt de prostie. Parerea mea este ca norocul aduce o mare parte din succese, si atunci:
a) nu va descurajati cind cineva fara minte are succese;
b) norocul ii favorizeaza pe cei care actioneaza, dar nu pur si simplu se gindesc si analizeaza.
 Dupa cum spun chinezii "Trebuie mult de asteptat, cind o rata salbatica va zbura direct la tine in gura )) ".

4. Nu trageti atentia la experti care nu pun mintea in miscare. Aceasta este cea mai rea combinatie, pentru ca la prima introducere pe piata a unui produs, ei va vor spune ca nu este necesar, ca el nu se vinde bine si ca are prea multi concurenti. Daca credeti-incercati. Daca nu credeti - ascultati expertii si stati cu minile in sin.

5.Niciodata sa nu pui pe cineva sa faca ceea ce tu nu esti in stare sa faci. Acest lucru este valabil, pentru clienti ("umpleti aceste 25 da casute cu informatie despre personal, ca sa primiti contul dvs la noi pe site"), pentru angajati ("zburati cu clasa 2 in Mumbai, acolo o sa aveti o intilnire, si tot in aceeasi zi sa va intoarceti acasa").  Daca urmati acest principiu, tu aproape intodeauna vei avea o reputatie buna datorita departamentului de lucru cu clientii si angajati fericiti.

  Cred ca aceste dezvaluiri nu au nevoie de dovezi, si sper sa le puteti folosi pentru a schimba lumea.

 Succese!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu