joi, 24 martie 2011

Ce inseamna o publicitate contextuala?


Reclama ta aici

Toti web-masterii care incearca cu toate fortele sa cistige prin propriul site s-au intilnit cu conceptia ca "publicitate contextuala". La moment publicitatea contextuala este foarte actuala si populata. DAR,  ce inseamna asta si cu ce este mai buna decit niste programe de parteneriat? Raspunsul la aceasta intrebare il dezvalui chiar acuma.

 Publicitate contextuala - aceasta este publicitatea interesata de vizitatori, afisata pe site-ul dvs. So,..in comparatie cu programele de parteneriat, care afisaza publicitatea ne interesata de vizitatorii site-ului, in publicitatea contextuala se arata acea reclama, de care vizitatorii au interes fata de ea. De exemplu un program de afiliere, care reclama produse de uz casnic. Daca dvs puneti un baner cu aceasta publicitate pe site, ca de exemplu pe un site cu jocuri, atunci dvs nimic dela asta nu veti primi, fiindca nu cred ca vizitatorii site-ului pentru jocuri se vor interesa de aparate de uz casnic,)).
Mergem mai departe sa vedem inca niste plusuri are publicitatii contextuale. Puteti sa alegeti pentru aceasta publicitate orice forma de bloc si designe, adecvat site-ului dvs, ce nu este posibil in programe de parteneriat, ca acolo publicitatea vine deja cu baner.
Mai departe in publicitatea contextuala vizitatorii vad mai multe anunturi de reclame, so,..el are de unde alege din produsele de publicitate, servicii etc. nu se poate spune despre aceasta in programele de afiliere.
In programele de parteneriat este un mare minus,...asta asta cum ei "smecheresc" pe vizitatori, spunind, ca de la o vinzare dvs puteti sa aveti 100$, ca cistigurile sunt pe viata, dar sa nu credeti asta, toate astea sunt niste minciuni.
Acum sa vorbim despre costul unui clic (PPC), noi am mai vorbit despre asta. Pretul ca de obicei, pentru un program de parteneriat sicer ajunge pina la 0.7$ per Click, exista de fapt si exceptii, dar in principiu, pretul mediu este de 0.4$ per Click. Din nou in publicitatea contextuala pentru un singur click dvs veti obtine de la 0.2 $ pina la la citeva zeci de dolari. De exemplu, sa luati in site simplu despre forex, indata un Click se remunereaza de la 2$ si mai mult.
Plusurile publicitatii contextuale sunt ca dvs intodeauna veti primi plata, desigur, daca nu incalcati  regulile. Plusurile sunt: Remunerare inalta per Click, publicitate interesata de vizitatori, se poate de ales un designe dupa placere, dimensiunile blocului le puneti dupa plac.
So,..va sfatuiesc sa alegeti doar publicitate contextuala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu